Web Analytics
24 Haziran 2026, Çarşamba

Denizli'deki 4 ilçeyi birleştiren yol projesinde inşaat faaliyetleri başladı

24.06.2026 11:30 Denizli Haber
1
Denizli'deki 4 ilçeyi birleştiren yol projesinde inşaat faaliyetleri başladı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, ulaşım ağını geliştirmek amacıyla yeni bir projeye imza attı. Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak'a bağlı Karahallı ilçeleri arasındaki bağlantıyı sağlayacak olan Gömce-İmrallı yolunun yapımına başlandı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, ulaşım altyapısını geliştirme amacıyla gerçekleştirdiği yatırımlara yeni bir halka ekledi. Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçeleri arasındaki bağlantıyı sağlayan Gömce-İmrallı yolu üzerinde inşaat çalışmaları başladı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı'nın ekipleri, toplam 7 kilometre uzunluğundaki ve 8 metre genişliğindeki yeni yol projesi üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. Bu projenin amacı, bölgedeki ulaşımı hem daha güvenli hem de daha konforlu hale getirmektir. Ayrıca, güzergâh üzerinde bulunan dere yataklarında su akışını sağlamak amacıyla 9 noktada büz yerleştirme işlemlerine de başlanmıştır.

Yapılan bu çalışmalar tamamlandığında, özellikle kırsal mahalleler arasındaki ulaşımın kolaylaşması, tarımsal faaliyetlerin lojistiğinin hızlanması ve ilçeler arasındaki bağlantının güçlenmesi beklenmektedir.

"Denizli’nin her bir köşesine eşit hizmet sunuyoruz."

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, kentin genelinde ulaşım yatırımlarının ara vermeksizin devam ettiğini ifade etti. Başkan, "İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla sürdürüyoruz. Gömce-İmrallı yolumuz, dört ilçeyi birbirine bağlayan önemli bir güzergâh. Bu yatırım, hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli bir şekilde ulaştırmayı hedefliyor.

Denizli’nin her köşesine eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet sunmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Diğer Haberler