Denizli İdman Yurdu'nda Kriz: Denetleme Kurulu Yönetimi Mahkemeye Taşıdı
Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü, yeni sezon öncesi TFF 3. Lig'de mücadele etmeye hazırlanırken, denetleme kurulu üyelerinin yönetim kurulunu usulsüzlük iddialarıyla mahkemeye taşıdığı bildirildi.
Yeni sezonda TFF 3. Lig'de yer alacak olan Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü'nde, denetleme kurulu üyelerinin usulsüzlük iddiaları dolayısıyla yönetim kuruluna karşı mahkemeye başvurduğu bildirildi.
2026-2027 futbol sezonunda TFF 3. Lig’de yer alacak olan Denizli İdman Yurdu 1959, geçmiş sezon boyunca çeşitli kurumlar, futbolcular ve çalışanlarına olan borçlarını ödemekte zorluk çekmişti. Kulüpte idari ve mali kriz patlak vererek, denetleme kurulu üyeleri tarafından yapılan yazılı açıklamada, uzun zamandır talep edilen belgeleri sunmayan yönetim kuruluna dava açıldığı duyurulmuş ve bu durumun kamuoyundan gizlendiği öne sürülmüştür.
Denetleme kurulu üyeleri, noter aracılığıyla gönderilen ihtarnamelere rağmen teslim edilmediği belirtilen kulüp evrakları nedeniyle usulsüzlük şüphesiyle mahkemeye başvurma haklarını kullanma kararı aldıklarını bildirdi. Kurul üyeleri, kendilerine iletilen aşırı borçlanma, kulüp ve oyuncu borçlarının ödenmemesi ile kişisel harcamaların kulüp bütçesinden karşılandığı yönündeki bilgilerin ardından harekete geçtiklerini dile getirdi.
Yıllardır sorunsuz bir şekilde yönetilen bir kulübün borç yükü altına girmesine asla izin veremeyeceklerini vurgulayan üyeler, ayrıca yönetimde usulsüz imzaların bulunduğuna dair bazı duyumlar aldıklarını ve bu konudaki yasal sürecin sonuçlanmasını beklediklerini ifade ettiler.