Web Analytics
27 Haziran 2026, Cumartesi

Başkan Subaşıoğlu, Kiraz ve Kayısı Üreticileriyle Beraber Hasat Coşkusunu Yaşadı

04.06.2026 15:01 Denizli Haber
1
Başkan Subaşıoğlu, Kiraz ve Kayısı Üreticileriyle Beraber Hasat Coşkusunu Yaşadı

AK Parti Denizli İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, tarımsal üretim konusunda öncü olan bölgeleri ziyaret etti ve yerel üreticilerle buluştu. Kentteki meyve hasadı sezonunun başlamasıyla birlikte, kiraz ve kayısı üreticilerinin çalışmasına katılan Başkan Subaşıoğlu, "Hükümetimiz ve teşkilatımız, her zaman olduğu gibi çiftçilerimizin ve üreticilerimizin yanındadır. Desteklemeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

AK Parti Denizli İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, Denizli’nin tarımsal üretimdeki öncü bölgelerini ziyaret ederek, üreticilerle buluştu. Kentte meyve hasadı sezonunun başlamasıyla birlikte tarlalara inen Başkan Subaşıoğlu, kiraz ve kayısı üreticilerinin verimli çalışmalarına katıldı. Başkan Subaşıoğlu, "Hükümetimiz ve teşkilatımız olarak her zamanki gibi bugün de çiftçimizin, üreticimizin yanında yer alıyoruz ve her türlü desteği sunmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Denizli'de tarımsal kalkınmayı yerinde gözlemlemek ve üreticilerin beklentilerini doğrudan dinlemek için düzenlenen ziyaret programı, çeşitli renkli anlara ev sahipliği yaptı. AK Parti Denizli İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, il yönetim kurulu üyeleri ile birlikte gerçekleştirdiği saha gezisinde, Honaz'da kiraz hasadı yaparken, Pamukkale ilçesinin Kocadere Mahallesi'nde de kayısı toplayarak üreticilere kolaylıklar diledi.

"Denizli'mizin bereketi, üreticimizin alın teridir."

AK Parti Denizli İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, hasat döneminde tarla sahipleri ve çalışanlarla bir araya gelerek sohbet etti. Denizli'nin yalnızca sanayi alanında değil, aynı zamanda tarımsal üretim ve ihracat konusunda da Türkiye'nin gözbebeği olduğunu belirtti. Subaşıoğlu, "Denizli’nin verimli topraklarında titizlikle yetiştirilen kiraz ve kayısılarımız, hem yurt içinde hem de uluslararası pazarda büyük bir değer taşımaktadır.

Bugün burada güneşin altında emek harcayan üreticilerimizin ve işçi kardeşlerimizin yanındayız. Onların sabrı ve gayreti, şehirimizin ve ülkemizin ekonomik refahı demektir. Hükümetimiz ve teşkilatımız olarak her zaman çiftçimizin ve üreticimizin destekçisi olduk ve olmaya devam edeceğiz. Tüm üreticilerimize bereketli, kazasız belasız ve kazançlı bir hasat dönemi diliyorum" şeklinde konuştu.

Diğer Haberler