Başkan Kepenek: "Çocukların özgüvenli ve mutlu bireyler olması, bizlerin ortak sorumluluğudur"
Honaz Belediye Başkanı Yüksek Kepenek, 2025-2026 eğitim dönemi sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Kepenek, yaz tatilinin eğlenceli bir şekilde geçmesi için kitap okunmasını, spor yapılmasını, doğada zaman geçirilmesini ve sevdiklerle hoş anılar biriktirilmesini tavsiye etti.
2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj paylaşan Honaz Belediye Başkanı Yüksek Kepenek, "Yaz tatilinizi bolca kitap okuyarak, spor yaparak, doğayla iç içe zaman geçirerek ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirerek geçirmenizi temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.
Honaz Belediye Başkanı Yüksel Kepenek, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi nedeniyle bir mesaj yayınladı. Başkan Kepenek mesajında şu ifadeleri kullandı: "Bir eğitim-öğretim yılını daha geride bırakmanın mutluluğu içindeyiz. Bu süreçte emek veren tüm öğrencilerimizi içtenlikle tebrik ediyor, onların geleceğe hazırlanmasında büyük fedakarlık gösteren öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan ailelerimize teşekkür ediyorum.
Çocuklarımızın yüzlerindeki umut, ülkemizin geleceğine olan inancımızın en kuvvetli yansımasıdır. Onların çağdaş, özgüvenli ve mutlu bireyler olarak yetişmesi, hepimizin ortak sorumluluğudur. Honaz Belediyesi olarak biz de eğitimin ve çocuklarımızın yanında olmaya, gelişimlerine katkı sağlayacak projeler üretmeye devam edeceğiz. Sevgili çocuklar; şimdi, dinlenme, eğlenme ve yeni güzellikler keşfetme zamanı.
Yaz tatilinizi bol kitap okuyarak, spor yaparak, doğayla iç içe zaman geçirerek ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Yeni eğitim-öğretim yılında sağlık, umut ve başarı ile yeniden bir araya gelmeyi diliyor; tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize huzurlu, mutlu ve verimli bir yaz tatili temenni ediyorum."