Başkan Arslan, Öğrencilerin Karnelerini Kutlayarak Heyecanlarına Ortak Oldu
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın tamamlanmasıyla birlikte Çameli'de öğrenciler karne alma mutluluğunu yaşadı. Bu anlamlı günde ilçe protokolü de okulları ziyaret ederek kutlamalara katıldı.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın tamamlanmasıyla, Çameli'deki öğrenciler karne heyecanı yaşarken, ilçe protokolü de okulları ziyaret ederek bu anlamlı güne katıldı.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Çameli Devlet Hastanesi Başhekimi Ege Ağırman ve Çameli Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Nuriye Selek, Elmalı Ortaokulu ile Çameli Atatürk Ortaokulu'na giderek öğrencilerin karne sevinçlerine ortak oldular.
Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, ziyaretleri sırasında öğrencilerle birebir ilgilenerek, onların sergiledikleri çaba ve başarılar nedeniyle tebrik etti. Başkan Arslan, ayrıca öğrencilerin yetişmesinde büyük katkılar sağlayan öğretmenlere de teşekkürlerini ileterek, fedakar çalışmalarının ne denli önemli olduğunu vurguladı.
Karne sevinci yaşayan öğrencilerle bir araya gelen protokol üyeleri, çocukların mutluluğunu paylaşarak onlara destek oldu. Bu ziyaretler sırasında eğitim camiasına yönelik destekleyici mesajlar iletilirken, öğrencilerin yaz tatilini verimli bir şekilde geçirip güzel anılar biriktirmeleri dile getirildi.