DOSTEK Koleji’nde 228 Öğrenci Diplomasını Törenle Aldı
2025-2026 Eğitim-Öğretim dönemi sona ererken DOSTEK Koleji, 228 öğrencisinin mezuniyetini kutladı. Öğrenciler bu anlamlı günde büyük bir heyecan yaşadı.
2025-2026 Eğitim-Öğretim yılının tamamlanmasıyla DOSTEK Koleji'nden mezun olan 228 öğrenci, mezuniyet coşkusunu yaşadı.
Denizli'de mesleki eğitim alanında öne çıkan DOSTEK Koleji, 2026 yılı mezunlarını coşkuyla uğurladı. 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılının tamamlanmasının ardından 12. sınıfı başarıyla geçen 228 öğrenci, DOSTEK Koleji bahçesinde gerçekleştirilen mezuniyet töreninde diplomalarını alarak kep fırlattı.
DOSTEK Koleji, 8. Geleneksel Keşkek Günü ve Mezuniyet Töreni’ni gerçekleştirdi. Etkinliğe; Pamukkale Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr.
İbrahim Türkçüer, Honaz Kaymakamı Vahit Yılmaz, Honaz Belediye Başkanı Yüksel Kepenek, Honaz İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Numan Turan, Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu, Yönetim Kurulu Başkan Vekili Ali Fuat Özel, Yönetim Kurulu Üyesi Orhan Tahtalı, Bölge Müdürü Ahmet Taş, bölgedeki sanayiciler, DOSTEK Koleji Müdürü Saadettin Dumlu, öğretmenler, öğrenciler ve aileler katılım sağladı.
Mezuniyet töreni, saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı'nın söylenmesiyle başladı. Daha sonra açılış konuşmalarına geçildi. DOSTEK Koleji Müdürü Saadettin Dumlu, mezun olan gençlere üniversite ve iş yaşamlarında başarı dileklerini ileterek, dürüstlük, saygı ve azimle çalışmaktan asla vazgeçmemeleri gerektiğini vurguladı.
"Geleceğe yönelik en kıymetli yatırım, insan kaynağına yapılan yatırımdır."
Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu, yaptığı konuşmada eğitimin ve nitelikli insan gücünün önemine vurgu yaparak şunları söyledi: "Bugün elde ettiğiniz diploma sadece bir belge değil; aynı zamanda emeğinizin, azminizin ve geleceğe yönelik umutlarınızın bir sembolüdür. Hangi mesleği tercih ederseniz edin, dürüstlüğü, çalışkanlığı ve öğrenme tutkusunu asla kaybetmeyin. Başarı, bir varış noktası değil, sürekli bir yolculuktur.
Çocuklarının başarılarında büyük katkısı olan velilerimizi özverilerinden dolayı tebrik ediyor, öğretmenlerimize ve idarecilerimize fedakar çalışmaları için teşekkür ediyorum. Denizli OSB olarak, üretimin yanı sıra eğitimi, istihdamı ve gençlerimizin geleceğini desteklemeye devam edeceğiz. Geleceğe yapılan en kıymetli yatırımın insan kaynağına yapılan yatırım olduğuna inanıyoruz. Mezun olan tüm öğrencileri kutluyor; başarılarla dolu bir gelecek diliyorum."
Açılış konuşmalarının ardından, DOSTEK Koleji'ne katkıda bulunan sanayicilere ve kurum ile kuruluş temsilcilerine protokol üyeleri tarafından plaket takdim edildi. Mezuniyetlerini kutlayan öğrencilerin, eğitim hayatlarına devam edecek olan arkadaşlarına bayrak ve flama devri sırasında katılımcılar, gençleri uzun bir süre alkışladı.
Okul birincileri, başarı kütüğüne adlarını yazdırdı.
DOSTEK Koleji Anadolu Teknik Programı'nın birincisi Orçun Gök ile Anadolu Meslek Programı'nın birincisi Bengisu Arslan, başarı kütüğüne isimlerini yazdırdı. Ödüllerini ise Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu ve Honaz Kaymakamı Vahit Yılmaz'ın elinden aldılar.
228 mezun öğrenci, keplerini coşkuyla havaya savurdu.
DOSTEK Koleji'nin bu yılki mezunları sırayla sahneye davet edilerek mezuniyet belgelerini aldılar. 228 öğrencinin sahneye çıkmasının ardından herkesin nefesi kesildi ve mezun gençler hep birlikte keplerini gökyüzüne savurdu. Mezuniyet Töreni, müzik gösterileri ve eğlencelerle noktalandı.