Web Analytics
25 Haziran 2026, Perşembe

Denizli Büyükşehir Belediyesi'nden Spor Dolu Bir Gün: Birimler Arası Futbol Turnuvası Heyecanla Start Aldı

25.06.2026 15:30 Denizli Haber
0
Denizli Büyükşehir Belediyesi'nden Spor Dolu Bir Gün: Birimler Arası Futbol Turnuvası Heyecanla Start Aldı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, personelin kaynaşmasını sağlamak ve kurum kültürünü güçlendirmek için Birimler Arası Futbol Turnuvası düzenledi. Turnuvanın açılışı, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen etkinlik ile başladı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, çalışanların sosyal etkileşimini güçlendirmek, kurum kültürünü desteklemek ve sporun birleştirici enerjisini sahada göstermek adına Birimler Arası Futbol Turnuvası'nı hayata geçirdi. Turnuvanın açılışı, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası'nda düzenlenen bir programla başladı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi’ne ait daire başkanlıklarından oluşan 30 takım ve yaklaşık 450 personel, turnuvanın açılışında bir araya geldi. Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, daire başkanları, idari yöneticiler, takım sorumluları, antrenörler, sporcular ve onların aileleri bu etkinlikte yer aldı. Tüm takımlar sahaya çıktıktan sonra, turnuva saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla resmen başladı.

"Bizim hedefimiz, kurum kültürümüzü ve dayanışmayı pekiştirmek."

Açılış konuşmasını yapan Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, turnuvanın yalnızca bir spor etkinliği olmanın ötesinde, büyük bir aile olmanın bir göstergesi olduğunu ifade etti. Başkan Çavuşoğlu, "Denizli'mize gece gündüz demeden hizmet eden mesai arkadaşlarımızın bu kez yeşil sahada buluşmasının verdiği mutluluğu yaşıyoruz.

Turnuvamızın esas hedefi, birimlerimiz arasındaki iletişimi güçlendirmek, kurum kültürümüzü en yüksek seviyeye taşımak ve en önemlisi fair-play anlayışı çerçevesinde sosyal kaynaşmayı desteklemektir. Sahada rekabet, dışarıda ise her zaman dostluk ve kardeşlik galip gelecektir" şeklinde konuştu.

"Şehrimizin kaynaklarına birlikte sahip çıkıyoruz."

Başkan Çavuşoğlu konuşmasında, yaklaşık iki buçuk yıldır sürdürdükleri başarılı çalışmalarına da değinerek bütün belediye çalışanlarına özverili çabaları için teşekkür etti. Çavuşoğlu, "İki buçuk yıldır birlikteyiz ve gerçekten önemli mesafeler katettik. Her alanda, girdiğimiz her sokakta halkımız Büyükşehir ile ilgili olumlu şeyler söylüyor. Şehrin kaynaklarına birlikte sahip çıkmanın yanı sıra israf konusunda birçok başarı elde ettik.

Bizim gözden kaçırdığımız, ancak sizin ilgili pratiklerinizle değerli bulduğunuz her fikre kapımız açık. Sizinle yol arkadaşlığı yapmak benim için büyük bir sevinç. Turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’na ve tüm yöneticilerimize teşekkür ederken, hepinize başarılar diliyorum" şeklinde ifade etti.

İlk adımı atan Başkan Çavuşoğlu oldu.

Yapılan konuşmaların ardından, açılış maçını oynayacak olan ekipler yeşil sahadaki yerlerini aldılar. Başkan Çavuşoğlu’nun yaptığı başlangıç vuruşuyla, turnuvanın ilk maçı başladı. Yaklaşık bir buçuk ay boyunca kıyasıya fakat dostça mücadelelere ev sahipliği yapacak olan Denizli Büyükşehir Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası, personelin motivasyonunu artırmanın yanı sıra Denizli’de sporun ve dostluğun güzel bir örneğini sergileyecek.

Turnuvada, Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personel mücadele edecek.

Diğer Haberler